مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-28اقتصادي

محدودیت ثبت نام در آزمون های تخصصی بازار سرمایه برداشته شد


مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با اشاره به سامانه مرکز آزمون های تخصصی بازار سرمایه گفت: با راه اندازی این سامانه زمینه برای ثبت نام همه متقاضیان این آزمون ها فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قنادان در آیین رونمایی از سامانه مرکز آزمون های تخصصی بازار سرمایه با اشاره به تغییر نام شرکت اطلاع رسانی بورس به شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس اظهار کرد: با توجه به اینکه روند رشد و توسعه بازار سرمایه در اقتصاد کشور از اواسط سال 1398 متفاوت بود و علی رغم چالش های سال گذشته همچنان حوزه اثرگذاری بازار سرمایه در اقتصاد بسیار بزرگ است و متناسب با گسترش این بازار راس این بازار یا همان اطلاع رسانی نیز باید خود را با روند توسعه آن تطبیق دهد که برنامه های متنوعی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آزمون های تخصصی بازار سرمایه گفت: با توجه به اهمیتی که این آزمون ها در مسیر فعالیت نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه دارد از حدود سه ماه پیش رفع مشکلات ظرفیتی آن به شرکت توسعه مدیریت منتقل شد.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با بیان اینکه بطورکلی سه مشکل در این حوزه وجود دارد، توضیح داد: مشکل نخست نرم افزار سامانه بود، مشکل دوم حجم بزرگی داده ها و مشکل سوم محدودیت ظرفیت ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ثبت نام در آزمون های تخصصی بازار سرمایه برداشته شد

محدودیت ثبت نام در آزمون های تخصصی بازار سرمایه برداشته شد