مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-28سياسي

صنعاء: به رسمیت شناختن منصورهادی جنایتکار، رسوایی سیاسی برای سازمان ملل است


معاون وزیر خارجه دولت صنعاء اعلام کرد، به رسمیت شناختن عبد ربه منصور هادی، به عنوان رییس جمهور قانونی یمن ، یک رسوایی سیاسی است.

- معاون وزیر خارجه دولت صنعاء اعلام کرد، به رسمیت شناختن عبد ربه منصور هادی، به عنوان "رییس جمهور قانونی یمن"، یک رسوایی سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت صنعاء خاطرنشان کرد، به رسمیت شناختن عبد ربه منصور هادی به عنوان رییس جمهور مشروع یمن توسط سازمان ملل، بزرگترین رسوایی سیاسی و انسانی و بزرگترین سقوط هولناک ارزش ها در تاریخ این سازمان و جامعه بین الملل است.

وی در ادامه افزود: موضع شما فقط یک رسوایی بزرگی مختص خودتان نیست، آنچه ما را نگران می کند این است که شما سعی می کنید به کشوری توهین کنید که یکی از ریشه دارترین کشورها از نظر تاریخ و تمدن است.

العزی با مطرح کردن سوالی در خصوص اینکه چه چیزی شما را به طور مداوم به سمت دست داشتن در رسوایی به رسمیت شناختن هادی به عنوان رییس جمهور قانونی یمن پیش می برد؟ آیا در عالم بشریت رییس جمهوری قانونی یا غیرقانونی ای پیدا می کنید که اقدام به محاصره ملت خود کند و یا هفت سال پیاپی در پایتخت کشوری اقامت داشته باشد که پایتخت کشورش را بمباران می کند؟ تاکید کرد، شما باید بدانید که هادی نه رییس جمهور قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: به رسمیت شناختن منصورهادی جنایتکار، رسوایی سیاسی برای سازمان ملل است

صنعاء: به رسمیت شناختن منصورهادی جنایتکار، رسوایی سیاسی برای سازمان ملل است