مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-28اقتصادي

آزادی 18 نفر از زندانیان اردبیل در پویش نذر اربعین


همزمان با ایام اربعین حسینی تعداد 18 نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد اردبیل در قالب پویش نذر اربعین از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پیش ازظهر امروز و همزمان با ایام خود بازگشتند.

در مراسم معنوی آزادی این زندانیان که به همت ستاد دیه استان اردبیل برگزار شد، حجت السلام حسین کثیرلو رییس کل دادگستری و رییس هیأت امنای ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: 18 نفر از زندانیان استان با مبلغ بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شدند که خواستار مشارکت خیرین در پویش نذر اربعین تا آخر ماه صفر هستیم.

طرح هر مسجد آزادی یک زندانی و نذر اربعین از سال 97 اجرا می شود وی ضمن قدردانی از خیرین، نهادهای حمایتی، فعالین ستاد دیه و مسؤولان زندان های استان اردبیل به جهت بسترسازی مناسب برای آزادی زندانیان معسر و آبرومند با جرایم غیرعمد و تداوم این برنامه های خیرخواهانه و خداپسندانه افزود: طرح هر مسجد آزادی یک زندانی و پویش نذر اربعین از جمله ابتکارات ماندگاری است که به همت اداره کل زندان های استان و ستاد دیه از سال 97 تاکنون اجرا می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به هفته دفاع مقدس، شهدا را مایه عزت، آبرو و عظمت ایران اسلامی دانست و بیان کرد: آن چه امروز باعث می شود تا ما در مقابل دولت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 18 نفر از زندانیان اردبیل در پویش نذر اربعین

آزادی 18 نفر از زندانیان اردبیل در پویش نذر اربعین