مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-28دانش

سلسله نشست های تخصصی جهانی «مقاومت در قاب هنر» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرداد توکلی، مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور از برگزاری نشست های تخصصی به منظور پرداختن به محور مقاومت در قاب هنر، - سلسله نشست های تخصصی جهانی مقاومت در قاب هنر برگزار می شود مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور از برگزاری نشست های تخصصی به منظور پرداختن به محور مقاومت در قاب هنر، در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرداد توکلی، مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور از برگزاری نشست های تخصصی به منظور پرداختن به محور مقاومت در قاب هنر، در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وی با اشاره به 31 شهریورماه که سالروز آغاز دفاع مقدس ملت ایران در برابر تهاجم رژیم بعثی عراق است، درباره هنرجنگ گفت: پرداختن به زندگی رزمندگان و شهدا، موجب برون رفت نسل جوان از شک و شبهه هایی درباره جنگ تحمیلی می شود.

مسائلی که دشمن قصد دارد به شیوه های مختلف در جامعه ایرانی آن را ترویج و نسل جدید ملت ما را نسبت به آرمان ها و اهداف شهدا و امام شهدا بدبین کند.

دبیر کل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز افزود: در چنین موقعیتی، مسئولیت هنرمندان و دانشگاهیان به عنوان قشر آگاه جامعه بیش از سایر افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های تخصصی جهانی «مقاومت در قاب هنر» برگزار می شود

سلسله نشست های تخصصی جهانی «مقاومت در قاب هنر» برگزار می شود