مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28ورزشي

دلایل ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی/ رویای «سکو» چطور بر باد رفت؟


در حالی که انتظار می رفت تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی 2021 حداقل تا مرحله نیمه نهایی پیش برود، باخت به قزاقستان تمام رویاهای فوتسال دوستان را بر باد داد.

- - گروه ورزش: زمانی که مسابقات جام جهانی 2021 فوتسال در لیتوانی قرعه کشی شد، خیلی ها از گروه سخت تیم ملی ایران در کنار آرژانتین، صربستان و آمریکا صحبت کردند.

همگروهی با آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی جام و صربستان، یک تیم ناشناخته در ابتدای کار کمی نگران کننده به نظر می رسید اما با شروع رقابت های جام جهانی و مسیری که پیش روی ایران قرار گرفت، تمام کارشناسان و حتی اعضای کادر فنی تیم ملی کشورمان امیدوار به صعود حداقل تا مرحله نیمه نهایی بودند.

دوم شدن ایران در گروه F بعد از آرژانتین کافی بود تا خوشبینی هواداران فوتسال ایران به صعود در جمع چهار تیم برتر بیشتر هم بشود بخصوص اینکه باید با ازبکستان در مرحله یک هشتم و با قزاقستان در مرحله یک چهارم دیدار می کردیم؛ تیم هایی که تاکنون در بازی های رسمی موفق به شکست دادن ایران نشده بودند.

اما شب گذشته و در بازی با قزاقستان اتفاقاتی رخ داد که تیم ملی ایران باوجود پیش بودن از حریفش، در نهایت نتیجه را واگذار کرد و از جام جهانی حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی/ رویای «سکو» چطور بر باد رفت؟

دلایل ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی/ رویای «سکو» چطور بر باد رفت؟