مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-28پزشكي

زائران در مرز مهران غربالگری می شوند/ واکسن برکت تامین می شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تقاضا برای تزریق واکسن برکت بالا رفته و تلاش های ما برای تامین این واکسن، فعلا برای کسانی است که تزریق دوز اول آنها برکت بوده است.

- ایسنا/ایلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تقاضا برای تزریق واکسن برکت بالا رفته و تلاش های ما برای تامین این واکسن، فعلا برای کسانی است که تزریق دوز اول آنها برکت بوده است.

دکتر جمیل صادقی فر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تقاضا برای تزریق واکسن برکت بعد از سینوفارم در جایگاه دوم است، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل کمبود واکسن برکت، در حال تامین واکسن برای کسانی هستیم که دوز اول این نوع واکسن را تزریق کرده و الان باید دوز دوم را دریافت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص زواری که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، گفت: در ورودی مرز مهران اکیپ های پزشکی به صورت شیفت بندی مستقر هستند و زوار مورد غربالگری قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: در غربالگری مذکور به عنوان کار اصلی دانشگاه علوم پزشکی، علائم ظاهری و جسمی زوار به ویژه تب چک می شود، افرادی که بدحال باشند آزمایش های اولیه صورت می گیرد بدین صورت که وارد گیت نمونه گیری شده و با انجام تست رپیدر که تقریبا 20 دقیقه طول می کشد وضعیت فرد بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران در مرز مهران غربالگری می شوند/ واکسن برکت تامین می شود

زائران در مرز مهران غربالگری می شوند/ واکسن برکت تامین می شود