مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-28ورزشي

آخرین وضعیت ملی پوشان تنیس روی میز ایران در آستانه یک بازی سرنوشت ساز


تیم ملی تنیس روی میز ایران برای رسیدن به اولین مدال تیمی قهرمانی آسیا یک بازی سرنوشت ساز دارد که با پیروزی در آن موفق به تاریخ سازی می شود.

- تیم ملی تنیس روی میز ایران برای رسیدن به اولین مدال تیمی قهرمانی آسیا یک بازی سرنوشت ساز دارد که با پیروزی در آن موفق به تاریخ سازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران فردا (چهارشنبه) اولین رقابت خود را در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می کند و اگر بتواند هند را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند، اولین مدال تیمی خود را در قهرمانی آسیا می گیرد و یک تاریخ سازی بزرگ انجام می دهد.

تیم ایران که در مرحله گروهی حضور ندارد و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافته است، از ساعت 17 و 15 دقیقه به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم هند می رود.

این دو تیم در حالی با هم رقابت می کنند که هندی ها سه بازیکن در رنکینگ زیر 100 جهان دارد و و برای ایران تنها نوشادعالمیان تنها بازیکن زیر 100 جهان است.

با توجه به اینکه بازیکنان ایران در لیگ های فرانسه ، مجارستان و اتریش به رقابت پرداخته اند باید دید تجربه ای که به دست آورده اند، می تواند کمک کند تا ایران پیروز این دیدار حساس و سرنوشت ساز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ملی پوشان تنیس روی میز ایران در آستانه یک بازی سرنوشت ساز

آخرین وضعیت ملی پوشان تنیس روی میز ایران در آستانه یک بازی سرنوشت ساز