مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-28ورزشي

برگزاری لیگ تیراندازی قم با حضور استعدادهای جدید


رییس هیأت تیراندازی استان قم از برنامه ریزی این هیأت ورزشی برای برگزاری رقابت های لیگ تیراندازی با حضور استعدادهای جدید و چهره های شاخص این رشته در قم خبر داد.

- محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی توسط کمیته لیگ و مسابقات هیأت، یکی از موضوعات مطرح شده در چهارمین جلسه کادر اجرایی هیأت تیراندازی استان قم بود که قرار شد ظرف چند روز آینده فراخوان ثبت نام آن صورت پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه با حضور اکثریت اعضا در سالن تیراندازی شهید زین الدین قم، اضافه کرد: در این جلسه گزارشی در مورد برنامه ریزی و کارهای انجام شده در ماه های سپری شده از سال 1400 ارائه شد، هر چند هیأت با مشکل تعطیلی سالن به دلیل شیوع کرونا مواجه بود اما توانست از فرصت تعطیلی برای خرید هفت خط الکترونیکی استفاده کرد.

رییس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: با نصب این خطوط، از این پس سالن تخصصی شهید زین الدین، مجموعه ورزشی میثم با 14 خط آتش کریر و هفت خط الکترونیکی آماده خدمت رسانی به علاقمندان این رشته ورزشی و میزبانی از رویدادهای مهم استانی و کشوری تیراندازی خواهد بود.

متقیان نژاد افزود: در این نشست کمیته های استعدادیابی، مسابقات، فرهنگی و آموزش گزارش هایی از اقدامات و کارهای انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ تیراندازی قم با حضور استعدادهای جدید

برگزاری لیگ تیراندازی قم با حضور استعدادهای جدید