مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-28فرهنگي

آغاز خاکسپاری سیامک اطلسی در قطعه هنرمندان


پیکر سیامک اطلسی برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا منتقل شد و تا دقایق دیگر در کنار محمود عبادی و ولی الله شیراندامی به خاک سپرده خواهد شد.

- پیکر سیامک اطلسی برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا منتقل شد و تا دقایق دیگر در کنار محمود عبادی و ولی الله شیراندامی به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیامک اطلسی بازیگر،کارگردان، تهیه کننده سینما و دوبلور باسابقه 4 مهر ماه بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.

سیامک اطلسی که متولد 1315 بود، از دهه 40 کار خود را با گویندگی در انجمن گویندگان آغاز کرد و بعد به سینما رفت و از سال 50 تا همین سه سال قبل در بیش از 40 فیلم سینمایی بازی کرده بود.

از جمله آثار او در سینما به چریکه تارا ، پرونده ، شاید وقتی دیگر ، آن سوی آتش ، دو فیلم با یک بلیت ، آقای بخشدار ، همسر ، روز واقعه ، در کمال خونسردی ، خط آتش ، دلباخته ، دختری به نام تندر ، ملک سلیمان ، گلوگاه ، دلتنگی های عاشقانه و مردی بدون سایه می توان اشاره کرد.

وی در فیلم ها و سریال های مختلفی نیز همچون مادر ، جنگجویان کوهستان ، پهلوانان نمی میرند ، افسانه جومونگ دوبلوری کرده بود.

برخی از سریال های او نیز پدر سالار ، پهلوانان نمی میرند ، فرار بزرگ ، پدرخوانده ، کلانتر 2 ، شیخ بهایی ، تعبیر وارونه یک رویا ، معمای شاه ، هشت و نیم دقیقه ، مختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خاکسپاری سیامک اطلسی در قطعه هنرمندان

آغاز خاکسپاری سیامک اطلسی در قطعه هنرمندان