مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-28سياسي

چرا رعایت پروتکل های بهداشتی باید بر امور آیینی حاکم باشد؟


متاسفانه رفتار ما در کنترل تجمعات و جداسازی ها و قرنطینه کافی نبود هر چند مردم بسیار خسته از جدایی ها هستند و مشکلات اقتصادی نیز مزید بر علت است اما نمی توانیم نقطه ضعف ها را نادیده بگیریم.

- پایگاه خبری جماران: در زمان ظهور بیماری ایدز در کشورهای آفریقایی رییس جمهور وقت آفریقای جنوبی در این اعتقاد بود که این بیماری اصلا وجود ندارد و HIV که میلیون ها انسان را به باد فنا داده است را از اساس منکر شد و این در حالی است که این آقای رییس جمهور در زمینه علوم پزشکی و حتی علوم مرتبط تخصصی نداشت.

رفتار این رییس جمهور مثل رفتار پادشاهان و کشیش هایی بود که در دوران قرون وسطی به خاطر جهل خود هر حرف جدید را منکر میشدند و این اصرار او موجب شد تا حدودی تا حدود دویست هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست بدهند.

در همان زمان کنشگران علم ستیز با این اندیشه همراه شدند و مردم را به دعا و خوردن و آشامیدن دعوت نمودند، اما زیاد طول نکشید وقتی که مردم دیدند که در کشورهای عقب افتاده آفریقایی با درمان و دارو و احترام به علم پزشکی و درمان و .

تعداد زیادی از بیماران بهبود پیدا کردند در مقابل این کنشگران فعالین اجتماعی و بهداشتی با وارد آوردن برای رییس جمهور وی را در تنگنایی قرار دادند که او خود از طرفدار سرسخت علم پزشکی شد و هزینه زیادی صرف این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رعایت پروتکل های بهداشتی باید بر امور آیینی حاکم باشد؟

چرا رعایت پروتکل های بهداشتی باید بر امور آیینی حاکم باشد؟