مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-28اقتصادي

بانک توسعه تعاون به شرکت های صنعتی ومعدنی خدمات ویژه ای ارائه می کند


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه این بانک به شرکت های صنعتی و معدنی خدمات ویژه ای ارائه می کند گفت : خدمات و محصولاتی برای اشخاص حقوقی و شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی ومعدنی طراحی شده است .

- مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه این بانک به شرکت های صنعتی و معدنی خدمات ویژه ای ارائه می کند گفت : خدمات و محصولاتی برای اشخاص حقوقی و شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی ومعدنی طراحی شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان در نشست بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان که با حضور رییس هیات مدیره و مدیران بانک در ستاد مرکزی بانک برگزار شد، گفت: شعب بانک دراستان زنجان به واسطه حضور شرکت های صنعتی و معدنی و صنایع دستی می توانند جزو استان های پیشرو در کشور در جذب مشتریان بزرگ و اشخاص حقوقی باشند.

حجت اله مهدیان افزود: منابع بانک توسعه تعاون در استان زنجان تا پایان شهریور 3250 میلیارد ریال بوده است که باید این رقم تا پایان سال جاری به 5000 میلیارد ریال برسد.

وی ادامه داد:هر استان باید مزیت های نسبی خود را شناسایی کرده و خدماتی متناسب با این ظرفیت ها را تعریف کند.

وی با بیان این که بانک توسعه تعاون سال گذشته 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که سهم استان زنجان 215 میلیارد تومان بوده است افزود : مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک توسعه تعاون به شرکت های صنعتی ومعدنی خدمات ویژه ای ارائه می کند

بانک توسعه تعاون به شرکت های صنعتی ومعدنی خدمات ویژه ای ارائه می کند