مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-28اقتصادي

ممنوعیت دریافت سودهای غیرمتعارف از سوی بانک های همدان


دریافت سودهای غیرمتعارف، مرکب و بالاتر از نرخ بانک مرکزی و نیز مسدود کردن بخشی از تسهیلات اعطایی از سوی بانک ها ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی موقر صبح امروز در جمع خبرنگاران با ابلاغ دستوری مبنی بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی از سوی بانک ها اظهار کرد: مواردی از قبیل دریافت سودهای غیرمتعارف، مرکب و بالاتر از نرخ بانک مرکزی و نیز مسدود کردن بخشی از تسهیلات اعطایی از سوی بانک ها ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی بیان کرد: متاسفانه عمده بانک های استان، همچون سابق به سلیقه های شخصی خود عمل و از اجرای قوانین و مقررات دوری می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان به اشاره به ابلاغی مبنی بر تذکر به دبیر شورای هماهنگی بانک های استان همدان تا منشور حقوق مردم در بانک ها مجدد تهیه و در محل مناسبی نصب و از سوی عوامل شعبه بانک عمل شود، خواستار توجه به این موضوع شد.

وی تأکید کرد : عدم توجه به موارد یاد شده و اهمال در انجام تکالیف قانونی، مبنای قابل اتکایی برای مطالبه گری برابر موازین قانونی خواهد بود.

خانجانی به موارد ابلاغ شده به بانک ها اشاره کرد و افزود: در اجرای رأی وحدت رویه شماره 794 مورخ 21 مرداد سال 99 هیأت عمومی دیوان عالی کشور دریافت سودهای غیرمتعارف و بالاتر از نرخ مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت دریافت سودهای غیرمتعارف از سوی بانک های همدان

ممنوعیت دریافت سودهای غیرمتعارف از سوی بانک های همدان