مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-28سياسي

پیکر مطهر علامه حسن زاده آرام گرفت/ برپایی کنگره بزرگ در اربعین


دبیر ستاد ارتحال علامه حسن زاده آملی گفت: مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر حضرت علامه صبح امروز با حضور جمعی از علما و شیفتگان برگزار شد.

- با اشاره به اینکه مراسم تدفین پیکر مطهر علامه حسن زاده با حضور جمعی از علما و شیفتگان در حال برگزاری است، افزود: پیکر مطهر علامه حسن زاده در اتاقی از منزلش و در کنار مرقد همسر مکرمه ایشان در حال خاکسپاری است.

وی بابیان اینکه روستای ایرا کوچک و دارای فضای محدودی است، گفت: طی چند روز گذشته مسیر این روستا مملو از جمعیت است و پیکر مطهر علامه را با بالگرد به روستا منتقل کردیم.

وی افزود: مردم منطقه دیشب را تا صبح، آیین وداع را با پیکر مطهر انجام دادند و هم اکنون در حال انجام مراسم خاکسپاری هستیم.

شریعت درباره مراسم یادبود علامه حسن زاده یادآور شد: کنگره ای را برای اربعین علامه حسن زاده در شهرستان برگزار خواهیم کرد و علاوه براین در مساجد و تکایا مختلف شهرستان برنامه های مردمی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیکر مطهر مرحوم علامه حسن زاده آملی توسط خانواده وجمعی از شاگردان آن عالم فرزانه در زادگاهش روستای ایرا از توابع بخش لاریجان به خاک سپرده شد.

علامه حسن زاده آملی پیش از فوتش وصیت کرده بود که پیکرش در زادگاهش روستای ایرا و در آرامگاهی که در یکی از اتاق های خانه اش برای همسرش درست کرده بود، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر علامه حسن زاده آرام گرفت/ برپایی کنگره بزرگ در اربعین

پیکر مطهر علامه حسن زاده آرام گرفت/ برپایی کنگره بزرگ در اربعین