مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-28پزشكي

اطلاعات واکسیناسیون مردم در اختیار نهاد های خارجی قرار نمی گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با توجه به اظهارات پراکنده در رابطه با انواع واکسن مورد استفاده علیه بیماری کووید 19 در کشور، - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با توجه به اظهارات پراکنده در رابطه با انواع واکسن مورد استفاده علیه بیماری کووید 19 در کشور، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با توجه به اظهارات پراکنده در رابطه با انواع واکسن مورد استفاده علیه بیماری کووید 19 در کشور، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی تصمیمات، قرارداد ها و شروع واکسیناسیون در گروه های هدف بعد از بررسی شواهد علمی در کمیته های تخصصی وزارت بهداشت و صرفاً پس از تأیید مجوز مصرف اضطراری واکسن از سوی سازمان غذا و دارو صورت می گیرد.

بر همین اساس، ورود هر واکسنی به زنجیره واکسیناسیون کشور منوط به طی مراحل و اخذ مجوز های لازم از سوی وزارت بهداشت است و در حال حاضر نیز به جز موارد مصرفی فعلی در زنجیره واکسیناسیون، واکسن دیگری وارد کشور نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: از تمامی هم وطنان که مطابق گروه های سنی اعلامی، مشمول دریافت واکسن هستند، درخواست می شود برای حفظ سلامت خود و جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات واکسیناسیون مردم در اختیار نهاد های خارجی قرار نمی گیرد

اطلاعات واکسیناسیون مردم در اختیار نهاد های خارجی قرار نمی گیرد