مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-28سياسي

زیرساخت احداث درمانگاه بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز فراهم است


رییس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین فارس گفت: زیرساخت ها برای احداث درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ویژه درمان بیماران سرپایی فراهم شده و نیازمند مساعدت بیشتر شهرداری شیراز در این زمینه هستیم.

- زیرساخت احداث درمانگاه بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز فراهم است ایسنا/فارس رییس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین فارس گفت: زیرساخت ها برای احداث درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ویژه درمان بیماران سرپایی فراهم شده و نیازمند مساعدت بیشتر شهرداری شیراز در این زمینه هستیم.

دکتر محمدهادی ایمانیه در همایش شکرانه و سپاس ، با اشاره به خدمات کادر درمان و نیروهای جهادی در ایام شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: خیران و نیک اندیشان فارسی نیز در روزهای کرونایی و در آزمایش سخت و الهی که تمام کشورهای دنیا را درگیر کرد، گل کاشتند و خوش درخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مجمع خیرین فارس ایمانیه با بیان اینکه میلیون ها انسان در کره زمین به دلیل ابتلا کرونا بیماری جان باختند و و جمع کثیری بیکار شدند، افزود: اگر کمک های خیران در کنار کمک های دولت نبود، نتایج خوبی حاصل نمی شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به راه اندازی شورای هیئت امنایی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، ادامه داد: خیرین فعال در عرصه مبارزه با کرونا طی یکسال و نیم اخیر برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت احداث درمانگاه بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز فراهم است

زیرساخت احداث درمانگاه بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز فراهم است