مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-28اقتصادي

اعلام سقف وام دانشجویی از 25 مهرماه


برای نیم سال اول تحصیلی حدود 300 میلیارد تومان اعتبار برای وام های دانشجویی پیش بینی شده است، در این نیم سال تحصیلی نسبت به نیم سال گذشته نیز سقف تسهیلات دانشجویی 30 درصد رشد دارد.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به اینکه هنوز منابع تسهیلات دانشجویی نهایی نشده است، سقف این تسهیلات از 25 مهرماه به بعد اعلام می شود.

ناصر مطیعی در گفت و گو با ایرنا افزود: دانشجویان می توانند برای دریافت تسهیلات از صندوق رفاه دانشجویان از پنج عنوان وام شامل وام ضروری، تحصیلی، ویژه دکتری از منابع صندوق، ویژه دکتری از منابع بانک توسعه تعاون، ودیعه مسکن متاهلی و وام شهریه از منابع صندوق و منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران که در نظر گرفته شده است، بهره مند شوند.

وی ادامه داد: به همین منظور دانشجویان می توانند برای دریافت هرکدام از این تسهیلات به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کنند تا بتوانند وام موردنیاز خود را دریافت کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: برای وام تحصیلی و ضروری دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی و آموزشکده های فنی و حرفه ای، وام ویژه دکتری از منابع این صندوق و منابع بانک توسعه تعاون برای دانشجویان روزانه مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سقف وام دانشجویی از 25 مهرماه

اعلام سقف وام دانشجویی از 25 مهرماه