مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 04:502021-09-28اقتصادي

شرایط استفاده از طرح جهش تولید مسکن اعلام شد


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در سال گذشته سهم تسهیلات بانکی مسکن و ساختمان، 5 درصد بود که امسال به 20 درصد رسیده است و معادل 360 هزار میلیارد تومان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان و تامین مسکن پرداخت و گفت: قانون جهش تولید مسکن قانون مسئله محور است به این معنی که بر اساس مسایلی که در اجرای طرح ها و قوانین قبلی در حوزه مسکن وجود داشت و با توجه به دیدگاه اقتصاد جدید کشور اجرا می شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این مسئله که ایجاد ساختار های جدید در حوزه مسکن کشور و احکام مشخص در حوزه های ارکان اصلی مسکن، از ویژگی های این طرح است، گفت: تشکیل شورای عالی مسکن با ریاست رییس جمهور و حضور بیش از 8 وزیر و برخی اعضای کابینه و تشکیل صندوق ملی مسکن از محل مالیات های بخش مسکن و سایر منابع درآمدی مبنی بر جبران کارمزد بانک ها و بخشی از هزینه ها مانند صدور پروانه ساخت برای کمک به اقشار کم درآمد از ساختار های جدید در حوزه مسکن است.

*شرایط استفاده از طرح های مسکنی اعلام شد وی در تشریح اینکه احکام این طرح هم شامل زمین، تامین مالی، مصالح و خدمات برای تسهیل در تولید مسکن کشور می شود، افزود: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط استفاده از طرح جهش تولید مسکن اعلام شد

شرایط استفاده از طرح جهش تولید مسکن اعلام شد