مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 01:452021-09-27فناوري

جزییات اینترنت رایگان معلمان، دانشجویان و طلاب اعلام شد


معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه، طلاب و دانشجویان به زودی آغاز خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، با آغاز مهرماه وزارت ارتباطات در راستای مسئولیت اجتماعی خود در آموزش الکترونیکی، مانند سال گذشته، اینترنت شبکه دانش آموزی شاد را رایگان اعلام کرد.

ضمن این که برای معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان و طلاب بسته اینترنت رایگان در نظر گرفت.

ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در گفتگو با خبرنگار ایرنا، جزییات این بسته و نحوه فعال سازی آن را تشریح کرد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات گفت: همان طور که وزیر ارتباطات نیز اعلام کرد، ترافیک راه یابی شده به سمت سامانه شاد در سراسر کشور و توسط تمام اپراتور ها اعم از ثابت و همراه رایگان است.

وی افزود: هر کدام از دانش آموزان، اولیا و معلمان در سراسر کشور به سامانه شاد متصل شوند، این ترافیک رایگان خواهد بود و از بسته کاربری افراد، چیزی کسر نخواهد شد.

این مسئله به تمامی اپراتور های کشور ابلاغ شده است.

هاشمی درباره بسته های اینترنت رایگان تخصیص یافته برای اساتید حوزه و دانشگاه و معلمان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی که وزارت ارتباطات در راستای حمایت از آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اینترنت رایگان معلمان، دانشجویان و طلاب اعلام شد

جزییات اینترنت رایگان معلمان، دانشجویان و طلاب اعلام شد