مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 23:002021-09-27سياسي

جزییات کامل روند بیماری تا احیای ناموفق علامه حسن زاده آملی از زبان دکتر آسوری


دکتر آسوری از نزدیکان بیت علامه حسن زاده آملی جزییات کامل از روند بیماری، چگونگی درمان تا احیای ناموفق قلبی معظم له که منجر به ارتحال آن عالم وارسته بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دکتر محسن آسوری شب گذشته در مراسم شب وداع با پیکر پاک علامه ذوفنون و سالک توحیدی آیت الله حسن زاده آملی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه تبرستان، اظهار کرد: زبان از توصیف و بیان فضائل علامه حسن زاده آملی واقعا ناتوان و قاصر است.

وی افزود: باید بسیار افسوس و حسرت خود که این سرمایه گرانبها و ارزشمند دینی، معنوی و عرفانی را از دست دادیم زیرا معظم له همیشه منبع خیر بوده و پدر بزرگوار و دلسوز برای همه مردم بودند.

دکتر آسوری در تشریح بیماری علامه حسن زاده آملی تصریح کرد: حدود دو ماه است که بیماری معظم له با توجه به سابقه بیماری قلبی، ناراحتی کلیوی و دیابت شدت گرفت و حتی در یک مرحله اقدامات درمانی موثر واقع شده و منجر به بهبودی حال آن عالم وارسته شد.

وی ادامه داد: بعد از سه هفته بهبودی متاسفانه طی سه روز گذشته قبل ارتحال، بیماری قلبی حضرت علامه دوباره تشدید شد و در روز اتفاق ناگوار رحلت آن عالم فرزانه همراه با سکته قلبی بود تا کار به دلیل اختلال در قلب، ریه و کلیه سخت شود و مجبور شدیم ظهر روز شنبه آیت الله حسن زاده در بیمارستان امام رضا(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کامل روند بیماری تا احیای ناموفق علامه حسن زاده آملی از زبان دکتر آسوری

جزییات کامل روند بیماری تا احیای ناموفق علامه حسن زاده آملی از زبان دکتر آسوری