مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 21:552021-09-27بين الملل

جهاد اسلامی: جرقه انتفاضه در کرانه باختری زده شده است


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه دشمن از انتقال عملیات های مقاومت از غزه به کرانه باختری احساس خطر شدیدی دارد، گفت جرقه انتفاضه در کرانه باختری زده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش گفت:پس از اینکه نبرد سیف القدس، یکپارچگی عرصه های نبرد فلسطینی ها را ثابت کرد، رژیم اشغالگر به دنبال راهی برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته خود بود.

وی افزود: نبرد سیف القدس ثابت کرد که به دشمن اجازه داده نمی شود در هیچ عرصه ای از فلسطین چه کرانه باختری و چه غزه بخواهد، خیره سری کند و حالا هم هدف رژیم اسراییل از تشدید تنش ناکام گذاشتن هر گونه عملیات ویژه فلسطینی ها در کرانه باختری و تضعیف روحیه مقاومت در کرانه باختری است.

البطش با اشاره به افزایش عملیات های مقاومت در مناطق کرانه باختری گفت: فرزندان کرانه باختری از نبرد سیف القدس روحیه معنوی بالایی گرفتند و این چیزی است که دشمن به دنبال از بین بردن آن است.

وی افزود: رژیم اشغالگر می خواهد عرصه های فلسطین یعنی سرزمین های اشغالی 1948، کرانه باختری و نوار غزه را از یکپارچگی بیرون آورده و تجزیه کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: جنین و کرانه باختری در صورت مواجه شدن با هر گونه حمله اسراییل، تنها نخواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: جرقه انتفاضه در کرانه باختری زده شده است

جهاد اسلامی: جرقه انتفاضه در کرانه باختری زده شده است