مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 20:352021-09-27اقتصادي

تولید قطعات مخابراتی تحریمی در تبریز


متخصصان شرکت دانش بنیان بینا ماشین آسیا در تبریز با تکیه بر دانش و توان داخلی تعدادی از قطعات تحریمی مخابراتی را تولید می کنند.

- غلامرضا چمن خواه مدیر عامل شرکت دانش بنیان بینا ماشین آسیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این شرکت دانش بنیان در حوزه فنی، مهندسی و مخابراتی فعالیت می کند و تولید تجهیزات کنترل صنعتی و مخابراتی از جمله تولیدات این شرکت محسوب می شود.

وی افزود: این شرکت هشت نوع محصول فناورانه تولید می کند که تعدادی از این محصولات تولیدی در بازار موجود بوده و تعدادی از این تولیدات در حال بازاریابی هستند که به تدریج وارد چرخه فروش می شوند.

چمن خواه گفت: پنج مورد از تولیدات این شرکت در زمینه مخابرات شامل مودم های فیبرنوری، مدیا کانورتور فیبرنوری و تسترهای فیبرنوری و .

است، یک مورد در زمینه کنترل اتوماسیون صنعتی، یک مورد عمران و یک مورد نیز مهندسی پزشکی است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بینا ماشین آسیا با اشاره به تولید قطعات مخابراتی تحریمی در این شرکت اظهارداشت: یکی از فعالیت های عمده این شرکت تولید قطعات تحریمی است 6 محصول برای اولین بار در کشور توسط متخصصان ما تولید شده است که می توان به تسترهای فیبرنوری و کانورتورهای فیبر نوری در زمینه مخابرات و سیستم های هوشمند سنجش تراکم خاک در زمینه عمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید قطعات مخابراتی تحریمی در تبریز

تولید قطعات مخابراتی تحریمی در تبریز