مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 19:202021-09-27سياسي

بیداری ملت ایران از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بیداری ملت ایران از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است، گفت: تبیین این دستاوردهای ضروری است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی عصر دوشنبه در مراسم نکوداشت حاجیه خانم طاهره پوربخش مادر شهیدان مسلم، حمزه و علی کریم بخش در مسجد سیدالشهدای نویر بندر انزلی، اظهار کرد: افتخار داریم در سرزمینی زندگی می کنیم که مردمی فهیم و با معرفت بالا دارد.

وی بینش و بیداری ایجاد شده در ملت ایران را الگو و اسوه دیگر ملت ها عنوان کرد و افزود: در دوره طلایی اسلام زندگی می کنیم که پدران و مادران فرزندان خود را به میدان جهاد فرستادند و صبر الهی پیشه کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بیداری ملت ایران از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل معاصر و نسل های آینده یکی از راه های حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است.

آیت الله فلاحتی به تلاش دشمن در راه اندازی جنگ روایت ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید فرمودند و در این راستا ملت ایران در طول 40 سال گذشته در مسیر شهدا حرکت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هرگز خط اسلام و امام (ره) را فراموش نمی کنند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب برای ایثارگری علی لندی پیام دادند بنابراین دشمنان بدانند ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری ملت ایران از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است

بیداری ملت ایران از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است