مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 17:452021-09-27اقتصادي

اجرای پروژه فاضلاب کوی علوی اهواز فردا آغاز می شود


پروژه فاضلاب خیابان فرهانی کوی علوی شهر اهواز فردا آغاز به کار می کند.

- اظهار کرد: پروژه فاضلاب خیابان فرهانی کوی علوی که 13 سال راکد مانده بود که فردا بار دیگر این پروژه آغاز به می کند که در این راستا همه نقاط ریزشی و مشکل دار خطوط فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده اند که در صورت اصلاح این نقاط دیگر امید است که مشکلی در شبکه فاضلاب اهواز رخ ندهد.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه کوی علوی اهواز دو ماه پیش بینی شده و امید است که پس از اتمام پروژه مذکور مشکل فاضلاب این منطقه برای همیشه حل شود، افزود: مجموع نقاط ریزشی شناسایی شده در شبکه فاضلاب اهواز حدود 29 کیلومتر است که از این میزان هشت کیلومتر آن در دست اصلاح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: مقرر شده تا 21 کیلومتر باقیمانده نیز در قالب 10 قرارداد ترک تشریفاتی با اعتبار سه میلیارد تومان برای اصلاح به پیمانکاران واگذار و اجرا شود.

کرمی نژاد بیان کرد: طول خطوط مشکل دار، ریزشی و طرح های ضربتی 134 کیلومتر است که تاکنون 88 کیلومتر آن انجام و 25 کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی تلاش شده تا دی یا پایان بهمن ماه امسال کار اصلاح همه این نقاط به اتمام برسند و دیگر شاهد مشکل دفع فاضلاب در نقاط بحرانی اهواز نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه فاضلاب کوی علوی اهواز فردا آغاز می شود

اجرای پروژه فاضلاب کوی علوی اهواز فردا آغاز می شود