مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-27بين الملل

واکنش دو پهلوی آمریکا به گزارش اخیر آژانس


کاردار آمریکا در وین در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس بین المللی انرژی اتمی درباره راستی آزمایی اجرای موافقتنامه های پادمانی از سوی ایران ادعا کرد که واشنگتن آماده دست یابی به تفاهم برای بازگشت متقابل به برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، لوییس ال.

بونو کاردار آمریکا نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در بیانیه ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت آمریکا منتشر شد ادعا کرد: ایالات متحده آمادگی دارد تا سریعا به تفاهم درباره بازگشت متقابل به اجرای کامل برجام دست یافته و آن را اجرا کند.

هرچند ایران اشاره کرده که همین هدف را دنبال می کند، اما از مخالفتش با ارائه دسترسی لازم جهت سرویس تجهیزات نظارتی این سازمان که طبق بیانیه مشترک 12 سپتامبر بین ایران و آژانس توافق شد، عمیقا نگران هستیم.

وی مدعی شد: این دسترسی برای تداوم اطلاع آژانس از فعالیت های هسته ای مرتبط با برجام لازم و اجرای فوری هرگونه تفاهم در زمینه بازگشت متقابل به برجام مهم استاین دیپلمات آمریکایی ادعا کرد که ایران علاوه بر عدم دسترسی به بازرسان آژانس، هنوز از مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای سفر به تهران به منظور گفتگو درباره مسائل مرتبط با سووالات حل نشده پرامون موافقتنامه جامع پادمان، دعوت نکرده است بونو بدون اشاره به زرادخانه های مملو از کلاهک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دو پهلوی آمریکا به گزارش اخیر آژانس

واکنش دو پهلوی آمریکا به گزارش اخیر آژانس