مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-27پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی پاسخ دهد؛ چرا در گیلان واکسن برکت نیست؟!


مخاطبان خبرگزاری فارس گیلان خواستار پیگیری فوری دلایل نبود دز دوم واکسن برکت در سطح استان گیلان شدند تا بیش از این مدت زمان تزریق دوم واکسنشان نگذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، چندی پیش رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان از تزریق بیش از یک میلیون و 900 هزار دز واکسن به گروه های هدف در گیلان خبر داده بود که از این تعداد باتوجه به راه اندازی 429 پایگاه واکسن در گیلان، حدود 60 درصد از جمعیت هدف، دز نخست و بالغ بر 25 درصد دز دوم واکسن از نوع برکت شائبه های متعددی را متبادر و دل نرانی برای مردم استان ایجاد کرده است.

در یکی از پیام های مخاطبین خبرگزاری فارس گیلان آمده شمارا به خدا پیگیری کنید؛ شنیدم دز دوم برکت خیلی وقت است که به گیلان آمده ولی توزیع نمی کنند تا واکسن سینوفارم هایی که در اختیار دارند را بزنند .

دیگر مخاطب فارس گیلان شائبه مفقودی مشکوک واکسن برکت را مطرح کرده و دیگری نیز بلاتکلیفی از وضعیت نامشخص واکسینه خود باتوجه به گذشت قریب 60 روز فاصله از تزریق دز اول را بیان کرده که سکوت معنادار مسؤولان حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی این گمانه زنی ها را پررنگ تر کرده است.

مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی باید واقف باشند که فاصله کوتاه زمانی و جغرافیایی استان های هم جوار و دسترسی سهل الوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی پاسخ دهد؛ چرا در گیلان واکسن برکت نیست؟!

دانشگاه علوم پزشکی پاسخ دهد؛ چرا در گیلان واکسن برکت نیست؟!