مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 15:552021-09-27پزشكي

زائران حسینی هنگام بازگشت به کشور مراقبت می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: زائران حسینی هنگام بازگشت به کشور در مرزهای شلمچه و چذابه مراقبت ویژه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان عصر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 70 اکیپ بهداشتی درمانی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده اند و خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی را به زائران ارائه می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: همچنین سه بالگرد امدادی و 15 اتوبوس آمبولانس در مرزهای یاد شده مستقر هستند تا در صورت نیاز زائران به خدمات بهداشتی درمانی از این امکانات برای آنها استفاده شود.

وی تصریح کرد: اغلب زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه دستورالعمل های بهداشتی را از قبیل ماسک و فاصله اجتماعی رعایت نمی کنند و همین امر ممکن است که باعث آغاز موج بعدی کرونا در خوزستان زودتر از موعد پیش بینی شده شود.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه بازرسان این دانشگاه تلاش می کنند تا زائران را به رعایت پروتکل ها تشویق کنند، گفت: از زائران حسینی که در حال بازگشت به ایران هستند درخواست می شود که در صورت داشتن هر گونه علائم مشکوک و سرماخوردگی به پایگاه های مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران حسینی هنگام بازگشت به کشور مراقبت می شوند

زائران حسینی هنگام بازگشت به کشور مراقبت می شوند