مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-27سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: فعالیت نیروهای مسلح ارائه خدمت بی منت به مردم است


دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فعالیت نیروهای مسلح حرکت در یک مسیر طولانی و بدون انتهاست که آن هم ارائه خدمت بی منت به مردم است.

- دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فعالیت نیروهای مسلح حرکت در یک مسیر طولانی و بدون انتهاست که آن هم ارائه خدمت بی منت به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان نیروی زمینی سپاه تهران با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن با تمام قوا به کشور ما حمله کرد اما رزمندگان با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.

وی قدرت و عظمت امروز کشور را نتیجه از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان دانست و افزود: هفته دفاع مقدس، نشان سربلندی، سرفرازی و عزت ملت ایران است.

حسینی بوشهری تقابل جبهه حق و باطل را از آغاز پیدایش هستی دانست و گفت: زمانی که حضرت آدم خلق شد، جبهه حق را تشکیل داد و در مقابل آن حضرت، شیطان در جبهه باطل قرار داشت و این تقابل بین هابیل و قابیل و با آمدن هر پیامبری وجود داشت.

امام جمعه قم تاکید کرد: تقابل جبهه حق و باطل پایانی ندارد و نزدیک به 43 سال است که جبهه باطل به فرماندهی آمریکا شیطان بزرگ، اتحادی را علیه ما درست کرده که با جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: فعالیت نیروهای مسلح ارائه خدمت بی منت به مردم است

آیت الله حسینی بوشهری: فعالیت نیروهای مسلح ارائه خدمت بی منت به مردم است