مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-27سياسي

اربعین عامل وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی در سیستان وبلوچستان


اربعین حسینی همواره نمادی از وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان بوده که در چند سال اخیر به دلیل حضور زوار خارجی در این استان پر رنگ تر هم شده است.

- کرونا افتخار میزبانی از زوار امام حسین (ع) از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیز سلب شده که امیدواریم با برچیده شدن این بلا هر چه زودتر شرایط برای ادامه این خدمت فراهم شود.

اما جدای از این مسئله از گذشته تاکنون همواره مجموعه مراسم هایی ویژه ایام اربعین در استان سیستان و بلوچستان برگزار شده و می شود که نشان از ارادات و دلدلدگی مردمان این دیار به ائمه اطهار و به ویژه سید و سالار شهیدان دارد.

از همین رو مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سنوات گذشته و صد البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همچون دیگر نقاط کشورمان آیین های عزای امام حسین (ع) و یارانشان را برپا کردند.

پیاده روی جاماندگان اربعین در زاهدان برگزار شد محمود جوادیانفر، مسئول قرارگاه شهید سلیمانی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: امسال همنوا با زائران کربلا و همراه با سوگواران زاهدانی پیاده روی پیاده روی جاماندگان اربعین در زاهدان برگزار شد و دل ها روانه کربلا شد.

وی با اشاره به اینکه عزاداران زاهدانی در این مراسم هم نوای با عزاداران حسینی در کربلا ندای واحسینا سر دادند، افزود:: اربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین عامل وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی در سیستان وبلوچستان

اربعین عامل وحدت هر چه بیشتر شیعه و سنی در سیستان وبلوچستان