مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 13:202021-09-27سياسي

درسی به صدام دادیم که دشمنان دیگر فکر حمله به این مرز و بوم نکنند


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح در همان روز اول نبرد چنان درسی به صدام و حامیان او دادند که تا ابد دیگر دشمنان نیز حتی فکر حمله به این مرز و بوم را به ذهن خود راه ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سید حسام هاشمی با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی، گفت: نیروی هوایی ارتش و خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روزهای اول جنگ با اجرای عملیات های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که تا آخر جنگ نتوانستند عرض اندامی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صدام حسین در سخنرانی رسمی خود اعلام کرده بود که این جنگ، جنگ تفریحی با ایران است و قاطعانه گفت که روز اول خرمشهر، روز سوم خوزستان و هفته بعد تهران را تصرف می کند، تصریح کرد: از آنجایی که تمامی کشورهای منطقه ٰاتحادیه عرب و استکبار و ابرقدرت ها از عراق پشتیبانی می کردند، صدام با قاطعیت این چنین سخنرانی می کرد، اما نیروی هوایی با خلبانانی همانند بابایی، اردستانی و دیگران آرزو های صدام را از روز اول به گور بردند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: 31 شهریور ماه ساعت دو بعدظهر عراق حمله را به ایران آغاز کرد و نیروی هوایی ارتش در کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درسی به صدام دادیم که دشمنان دیگر فکر حمله به این مرز و بوم نکنند

درسی به صدام دادیم که دشمنان دیگر فکر حمله به این مرز و بوم نکنند