مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-27اجتماعي

فوت یک زائر اربعین و نبودن مورد مشکوک کرونا


رییس سازمان حج و زیارت با تایید جراحت 36 زائر در مرزهای زمینی بر اثر ازدحام جمعیت و همچنین فوت یک نفر، گفت: هیچ یک از زائران ایرانی اربعین تا کنون مشکوک به بیماری کووید 19 در مراکز درمانی در عراق نبوده اند.

- رییس سازمان حج و زیارت با تایید جراحت 36 زائر در مرزهای زمینی بر اثر ازدحام جمعیت و همچنین فوت یک نفر، گفت: هیچ یک از زائران ایرانی اربعین تا کنون مشکوک به بیماری کووید 19 در مراکز درمانی در عراق نبوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان که هم اینک در عراق به سر می برد، با اشاره به حضور بیش از 80 هزار زائر ایرانی در عراق، اظهار کرد: شش هزار نفر از زائران تا کنون به کشور بازگشته اند و از فردا نیز روند بازگشت زائران شتاب بیشتری می گیرد.

دلایل تأخیر و نارضایتی او با بیان این که ستاد اربعین با 16 کمیته فعال که سازمان حج و زیارت نیز مسؤولیت یکی از این کمیته ها را دارد، برنامه ریزی برای سفر اربعین را عهده دار است، افزود: امسال به دلیل دیر اعلام شدن سهمیه زائران ایرانی با مشکلاتی مواجه شدیم.

این تأخیر در اعلام پذیرش زائران ایرانی و برخی محدودیت ها همانند الزام به تزریق دو دز واکسن، انجام سفر به صورت هوایی و نپذیرفتن زائر از مرزهای زمینی موجب بروز مشکلات و ناهماهنگی ها به ویژه برای ورود کامیون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک زائر اربعین و نبودن مورد مشکوک کرونا

فوت یک زائر اربعین و نبودن مورد مشکوک کرونا