مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-27بين الملل

پکن: عبور ناو انگلیسی از تنگه تایوان نمایانگر «نیت شیطانی» لندن است


ارتش چین با هشدار به انگلیس تأکید کرد که اقدام تحریک آمیز ناوچه انگلیسی در عبور از تنگه حساس تایوان نمایانگر«نیت شیطانی» لندن بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش با این اقدام نیت شیطانی داشته است.

علی رغم هشدارهای پی در پی پکن به غرب در خصوص هرگونه اقدام تحریک آمیز در قلمرو این کشور، خبرگزاری رویترز صبح امروز گزارش کرد که یک ناوچه انگلیسی امروز (دوشنبه) در مسیر خود به ویتنام از تنگه حساس تایوان عبور کرده است.

طبق گزارش شبکه اسکای نیوز ، ارتش پکن در واکنش به این اقدام تحریک آمیز نیروی دریایی انگلیس، ضمن هشدار به انگلیس تصریح کرد که بریتانیا رفتارهایی را از خود نشان داده است که همراه با نیات شیطانی بوده است.

حساب کاربری رسمی مربوط به ناوچه اچ ام اس ریچموند انگلیس در شبکه توییتر صبح امروز گزارش کرد: پس از یک دوره شلوغ کار با شرکا و متحدان در دریای چین شرقی، از طریق تنگه تایوان در حال سفر هستیم تا از ویتنام و نیروی خلق ویتنام بازدید کنیم .

طبق گزارش رویترز، علی رغم آن که ناوهای آمریکایی بی توجه به هشدارهای پکن، به صورت ماهیانه در اقدامی تحریک آمیز از تنگه تایوان عبور می کنند اما هم پیمانان واشنگتن به طور کلی تمایلی به پیروی از این کشور در عبور از این تنگه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: عبور ناو انگلیسی از تنگه تایوان نمایانگر «نیت شیطانی» لندن است

پکن: عبور ناو انگلیسی از تنگه تایوان نمایانگر «نیت شیطانی» لندن است