مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-27سياسي

آژانس با گزارشات مغرضانه روند سازنده ایجاد شده را تخریب نکند


سخنگوی سازمان انرژی کشورمان با اعلام خبر اعتراض به گزارش سایت قطره و به نقل ازغلط «گروسی»، گفت: آژانس با گزارشات هدف دار و مغرضانه روند سازنده ایجاد شده را تخریب نکند.

- ، بدنبال انتشار گزارش غیر دقیق مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، توضیحاتی توسط سفیر و نماینده دائم کشورمان ارائه شد.

همچنین سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در پاسخ به انتشار گزارش غلط گروسی مدیرکل آژانس، نامه ای برای آژانس ارسال و نسبت به این اقدام غیر سازنده اعتراض شده است.

کمالوندی بیان کرد: گروسی و همکاران او بخوبی می دانند که تفاهم صورت گرفته در قالب بیانیه مشترک، مشمول تجهیزات نظارتی ( دوربین ها) مجتمع کرج به این دلیل که در نتیجه خرابکاری تیرماه این مجتمع همچنان تحت تحقیقات امنیتی قرار دارد، نمی گردید.

وی گفت: درخواست تعمیم تعویض کارت های حافظه به دوربین های این مجتمع در سفر مدیرکل به تهران و نیز دیدار حاشیه کنفرانس عمومی وین مطرح شده بود که در هر دو بار ضمن ارائه توضیحات توسط مهندس اسلامی، پاسخ منفی و مخالفت ایران را بدنبال داشت.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی توضیح داد: درج واژه مشخص شده در مقابل کلمه تجهیزات به همین منظور و با هدف مستثنی شدن این مجتمع از سرویس و تعویض کارتهای حافظه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس با گزارشات مغرضانه روند سازنده ایجاد شده را تخریب نکند

آژانس با گزارشات مغرضانه روند سازنده ایجاد شده را تخریب نکند