مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-27اجتماعي

شهید علی لندی باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود


شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی ظهر امروز دوشنبه با بیان اینکه داغدار یک قهرمان بزرگ هستیم، اظهار کرد: توفیق بسیار بزرگی نصیب ما شده تا در منزل شهید علی لندی باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان همیشه تمدن ساز بوده و با حماسه هایی که خلق کرده ماندگار شده است، ادامه داد: یک حماسه دیگر توسط علی لندی رخ داد و این نوجوان فداکار با رشادت جان دو نفر را نجات داد و خود در آتش سوخت.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس نام و یاد شهیدان را گرامی می داریم و این اتفاق بسیار بزرگ یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را به خصوص شهید فهمیده و محمدی در دل ها زنده کرد.

کاظمی با اشاره به اینکه نام شهید علی لندی در افق کشور جاودانه خواهد ماند، افزود: دانش آموز دهه هشتادی ایذه ای باشهامت و شجاعتی که به خرج داد، ایثار را معنا کرد و این افتخار بزرگی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: این افتخار نصیبم شده تا به نمایندگی از تمام کشور در محضر خانواده شهید علی لندی باشم و عرض تبریک و تسلیت داشته باشم.

وی با بیان اینکه علی لندی باید به عنوان یک الگوی عملی معرفی شود، ادامه داد: دانش آموزی که با رشادت خود مورد تکریم و تعظیم آحاد مردم قرار گرفت و بالاترین نشان را رهبری دریافت خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی لندی باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود

شهید علی لندی باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود