مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-27سياسي

تمام ابعاد زندگی عاشقان سید الشهدا باید حسینی باشد


امام جمعه فومن با تأکید بر لزوم ترویج اهداف قیام عاشورا و ابعاد شخصیت امام حسین (ع)، گفت: تمام ابعاد زندگی عاشقان سید الشهدا باید حسینی باشد.

- فومن- امام جمعه فومن با تأکید بر لزوم ترویج اهداف قیام عاشورا و ابعاد شخصیت امام حسین (ع)، گفت: تمام ابعاد زندگی عاشقان سید الشهدا باید حسینی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد امین نقدی ظهر دوشنبه در مراسم اربعین در میدان اصلی شهر فومن گفت: اربعین تلألو نظام عدالت خواهی و به عنوان یک فرهنگ در برابر ظلم و ستم است.

امام جمعه فومن با بیان اینکه واقعه کربلا یک کلاس درس برای جامعه بشریت است، تصریح کرد: امام حسین (ع) در روز عاشورا از یاری طلبیدن هدفی را دنبال می کرد.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به اهداف قیام امام حسین و واقعه روز عاشورا، گفت: احیای دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین احیای سبک زندگی از مهم ترین این اهداف بودند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا به ما حرکت در مسیر درست برای رسیدن به سعادت و قرب الهی و همچنین سبک زندگی صحیح را آموخت، ادامه داد: کسی که عاشق امام حسین است باید تمام ابعاد زندگی خود را حسینی کند.

امام جمعه فومن با اشاره به دوری دو ساله عاشقان امام حسین (ع) ار مراسم پیاده روی اربعین به واسطه شیوع ویروس کرونا ، تأکید کرد: حضور در این مراسم به پیام را دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ابعاد زندگی عاشقان سید الشهدا باید حسینی باشد

تمام ابعاد زندگی عاشقان سید الشهدا باید حسینی باشد