مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-27بين الملل

ادامه اعتراضات در تعز یمن در محکومیت فساد دولت مستعفی و کاهش ارزش پول ملی


استان تعز یمن امروز (دوشنبه) شاهد گسترده ترین اعتراضات از زمان آغاز این تظاهرات در محکومیت فساد، کاهش ارزش پول این کشور و افزایش قیمت ها بود.

- ادامه اعتراضات در "تعز" یمن در محکومیت فساد دولت مستعفی و کاهش ارزش پول ملی استان تعز یمن امروز (دوشنبه) شاهد گسترده ترین اعتراضات از زمان آغاز این تظاهرات در محکومیت فساد، کاهش ارزش پول این کشور و افزایش قیمت ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، به گفته برخی ساکنان محلی و شاهدان عینی در استان تعز در جنوب غربی یمن، امروز صدها معترض خیابان جمال در مرکز شهر را مسدود کرده و با سر دادن شعارهایی برکناری دولت و نبیل شمسان، استاندار تعز را خواستار شدند.

همچنین به گفته این منابع، گروه دیگری از معترضان خیابان های اصلی همانند وادی القاضی، حوض الاشراف، الثوره و دوار سنان را مسدود کرده و با آتش زدن لاستیک خودرو مانع از عبور خودروها شدند.

طبق اظهارات شاهدان، بیشتر بانک ها، موسسه ها و مراکز تجاری شهر تعز همزمان با آغاز اعتراضات تعطیل شدند.

استان های عدن، حضرموت و تعز که کنترل آنها در اختیار دولت مستعفی یمن یا نیروهای جدایی طلب جنوبی است، از حدود دو هفته قبل شاهد اعتراضات خشن در محکومیت وخامت خدمات دهی و افزایش شدید قیمت مواد غذایی در پی کاهش بی سابقه ارزش ریال یمن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات در تعز یمن در محکومیت فساد دولت مستعفی و کاهش ارزش پول ملی

ادامه اعتراضات در تعز یمن در محکومیت فساد دولت مستعفی و کاهش ارزش پول ملی