مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-27اقتصادي

دمای اصفهان در مهرماه تا 2 درجه فراتر از نرمال است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: انتظار داریم دما در ماه مهر تا 2 درجه سانتیگراد فراتر از نرمال باشد اما در مجموع رو به کاهش خواهد بود.

- با بیان اینکه کاهش دما به ویژه در کمینه ها رخ خواهد داد، اظهار داشت: اصفهان در یک هفته گذشته تا چهار درجه سانتیگراد افت دما و دو درجه سانتیگراد افزایش دما را تجربه کرد به طوری که صبح جمعه گذشته دما 20 درجه سانتیگراد بود و امروز به 14 درجه سانتیگراد رسید و فردا دوباره دما تا دو درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: این نوسانات دمایی با توجه به اینکه در فصل گذر (پایان تابستان- آغاز پاییز) قرار داریم، اتفاق می افتد و تا پایان مهر ادامه دارد اما به دلیل نبود ابر و تابش در طول روز دما به صفر درجه و یا کمتر نمی رسد و دمای هوا همچنان بالا است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استمرار جوی پایدار تا پایان هفته در سطح استان، خاطرنشان کرد: آسمان بیشتر مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود ضمن اینکه امروز در نیمه شمالی اصفهان گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید دور از انتظار نیست .

هنرمند با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید در نیمه شرقی استان با خیزش گرد و خاک همراه است، گفت: هوای مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در ساعات اولیه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای اصفهان در مهرماه تا 2 درجه فراتر از نرمال است

دمای اصفهان در مهرماه تا 2 درجه فراتر از نرمال است