مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-27بين الملل

زخمی شدن دو سرباز اسراییلی در درگیری های اطراف مقبره یوسف نبی


پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو سرباز از نیروهای گارد مرزی این رژیم در درگیری های ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه) با فلسطینی ها در نزدیکی مقبره یوسف نبی در شرق نابلس زخمی شدند.

- پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو سرباز از نیروهای گارد مرزی این رژیم در درگیری های ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه) با فلسطینی ها در نزدیکی مقبره یوسف نبی در شرق نابلس زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه امروز خود گزارش داد: چند فلسطینی مسلح به اتوبوس هایی که به سمت مقبره یوسف نبی در حرکت بودند، با مهمات جنگی، سنگ و بمب های دست ساز حمله کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این درگیری به سمت سربازان اسراییلی که مسؤولیت حفظ امنیت برای برپایی نماز حدود 500 یهودی را برعهده داشتند، گلوله شلیک شد که در ادامه مقابله به مثل اتخاذ شد، تا این لحظه هیچ گزارشی از زخمی شدن فلسطینی ها ارائه نشده است.

در مقابل برخی منابع امنیتی فلسطین به خبرگزاری معا گفتند: صبح امروز بیش از 20 دستگاه اتوبوس که حامل حدودا 500 شهرک نشین بودند، با تدابیر امنیتی شدید نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که به شکل گسترده ای در اطراف مقبره و سقف خانه ها مستقر شده بودند، وارد مقام حضرت یوسف در نابلس شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن دو سرباز اسراییلی در درگیری های اطراف مقبره یوسف نبی

زخمی شدن دو سرباز اسراییلی در درگیری های اطراف مقبره یوسف نبی