مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-27بين الملل

تکرار ادعاهای نخ نمای ریاض علیه نیروهای مقاومت


رییس اسبق اطلاعات عربستان که کشورش مهد پرورش تروریست های القاعده و تکفیری ها در سراسر جهان است، ادعاهای نخ نمای ریاض درباره گروههای مقاومت منطقه را تکرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا به نقل از روسیا الیوم نوشت: ترکی الفیصل دیروز (یکشنبه) طی سخنانی در مجمع بین المللی ارتباطات دولتی در شارجه امارات ادعا کرد که تروریست فقط عناصر وابسته به القاعده و دیگر گروه های مسلح نیستند و نیروهای تحت حمایت ایران در عراق، سوریه و یمن هم تروریست هستند .

تروریستی خواندن نیروهای مقاومت در عراق و سوریه در حالی مطرح می شود که جریان مقاومت طی سالهای گذشته موفق به شکست داعش در این دو کشور شده است.

داعشی که با سرمایه سعودی ها و هدایت جریان آمریکایی - صهیونیستی با هدف نابودی و تجزیه کشورهای سوریه و عراق به نفع رژیم صهیونیستی تجهیز و تدارک دیده شد.

سخنان مامور بد نام سازمان اطلاعات عربستان درباره مقاومت همزمان با موفقیت بزرگ ارتش و کمیته های مردمی یمن در آزادسازی استان البیضاء یمن بیان شده است .

سعودی ها طی 6 سال گذشته ، این کشور فقیر جهان، را آماج سنگین ترین حملات خود قرار داده اند اما در به زانو در آوردن مردم مقاوم این کشور ناکام مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعاهای نخ نمای ریاض علیه نیروهای مقاومت

تکرار ادعاهای نخ نمای ریاض علیه نیروهای مقاومت