مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-27سياسي

نشست جهانی سازی و اربعین برگزار شد


نشست جهانی سازی و اربعین با حضور اندیشمندان ایرانی و عراقی به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در کربلای معلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این نشست، سخنرانانی چون دکتر لاله افتخاری استاد دانشگاه، خانم دکتر روح افزا دکترای برق و پژوهشگر علوم دینی، خانم دکتر دمیرچی استاد علوم قرآن و حدیث و دارای مدرک سطح سه حوزه علمیه، دکتر شهلا حقی دارای مدرک سطح چهار حوزه علمیه و علی التمیمی استاد حوزه و دانشگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

دکتر لاله افتخاری در این نشست با اشاره به این که مردم دنیا دنبال رسیدن به سعادت هستند اما راه آن را نمی دانند و دنبال الگوی مناسب هستند گفت: اکنون دنیا با ارتباطات لحظه ای تبدیل به دهکده جهانی شده و برنده این میدان کسی است که برنامه مناسب داشته باشد.

وی ادامه داد: نهضت حسینی دو بال شهادت و حماسه را توامان در اختیار دارد و سعادت را برای مردم جهان می تواند ارائه کند.

این استاد دانشگاه گفت: در این میان خانواده شهدا نقش مهمی دارند و ارائه الگوی زندگی، اولین وظیفه آن ها است و رهبر معظم انقلاب در سخنان شان بر این مسأله تاکید دارند.

وی افزود: استقامت سیدالشهدا (ع) در سخت ترین لحظات کربلا و نیز حضرت زینب (س) بعد از کربلا باید راه و روش خانواده شهدا در مسیر زندگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست جهانی سازی و اربعین برگزار شد

نشست جهانی سازی و اربعین برگزار شد