مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-27سياسي

رهبر انقلاب: «تبیین» خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است/ دانشجویان روشنگری کنند


رهبر انقلاب با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روشها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی کننده هجمه های تبلیغاتی دانستند و افزودند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،مراسم عزاداری برگزار شد.

دراین مراسم حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان کوتاهی، مقطع عاشورا تا اربعین را از مقاطع بسیار مهم تاریخ اسلام خواندند و گفتند: اگر روز عاشورا اوج مجاهدت و فداکاری جانهای عزیز و بزرگوار بود، دوره ی 40 روزه ی پس از آن نیز اوج مجاهدت برای تبیین و افشای حقایق بود و این تبیین مجاهدانه امام سجاد، حضرت زینب و جناب ام کلثوم و صبر فوق العاده خاندان پیامبر، مکمل آن فداکاری و موجب ماندگاری قیام کربلا شد.

رهبر انقلاب با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روشها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی کننده هجمه های تبلیغاتی دانستند و افزودند: شما دانشجویان عزیز که میوه دل ملت و امید واقعی کشور هستید با اهمیت دادن به مسئله تبیین حقایق، هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام زدایی کنید.

ایشان امکانات ناشی از فضای مجازی و رسانه ای برای روشنگری و پاسخ به ابهامات را مغتنم  خواندند و گفتند: البته اصل قطعی در قضیه جهاد تبیین و بازگویی حقایق، استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: «تبیین» خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است/ دانشجویان روشنگری کنند

رهبر انقلاب: «تبیین» خنثی کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است/ دانشجویان روشنگری کنند