مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-27سياسي

تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای امنیت عزاداران اربعین حسینی


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح های وِیژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در شهر اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت:  شور و حرارت وصف ناپذیر مردم ولایتمدار و شهیدپرور اصفهان که امسال نیز به دلیل همه گیری بیماری حضرت ابا عبدالله جامانده اند اجازه نداد که در منازل خود بمانند و از صبح امروز  شاهد حضور بیشمار مردم عزیز شهر اصفهان در دو مسیر منتهی به امام زاده جعفر (ع) در حاشیه فرودگاه شهید بهشتی و مسیرهای منتهی به گلستان شهدا بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم به منظور هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی و خدمت رسانی به عزاداران تمهیدات ویژه ای را از نخستین ساعات بامداد امروز در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی، ماموران پلیس راه و پلیس راهور در تمامی نقاط و مسیرهای پیاده روی عزاداران حضور یافته و تا پایان این مراسم در صحنه حاضر خواهند بود.

هاشمی فر بیان داشت: تا کنون هیچگونه گزارش خاصی مبنی بر نا امنی در سراسر استان به پلیس ارائه نشده و مراسم مذکور هم در سایه امنیت و آرامش کامل در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای امنیت عزاداران اربعین حسینی

تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای امنیت عزاداران اربعین حسینی