مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-27سياسي

مردم آمل مواضع انقلابی علامه حسن زاده آملی را قدر بنهند


نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: مردم ولایی آمل باید مواضع انقلابی علامه حسن زاده را قدر بنهند و نگذارند این فضا را افرادی تصاحب کنند که فقط دم از اسلام زده و ادعا می کنند.

- مردم آمل مواضع انقلابی علامه "حسن زاده آملی" را قدر بنهند ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: مردم ولایی آمل باید مواضع انقلابی علامه حسن زاده را قدر بنهند و نگذارند این فضا را افرادی تصاحب کنند که فقط دم از اسلام زده و ادعا می کنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در مراسم تشییع علامه حسن زاده آملی با بیان اینکه علما، روشنگر و هدایتگر هستند و با وداع علامه حسن زاده آملی، جهان اسلام داغدار شده است، اظهار کرد: علامه حسن زاده سال ها با مردمداری و ساده زیستی خود، در میان مردم نقش هدایتگری داشتند.

وی با اشاره به اینکه علامه حسن زاده آملی در مبارزه با ظلم و ستم و همچنین اعلام مواضع انقلابی خود، کوتاه نیامد، تصریح کرد: ارتباط علامه حسن زاده و رهبری از عمق مناسبی برخوردار بود و باید از این مسئله درس گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران به این موضوع نیز اشاره کرد که، مردم ولایی آمل باید مواضع انقلابی علامه حسن زاده را قدر بنهند و نگذارند این فضا را افرادی تصاحب کنند که فقط دم از اسلام زده و ادعا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمل مواضع انقلابی علامه حسن زاده آملی را قدر بنهند

مردم آمل مواضع انقلابی علامه حسن زاده آملی را قدر بنهند