مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-27سياسي

مراسم اربعین جلوه ای بی نظیر ازمحبت، برادری و انسانیت است


​رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با استاندار کربلا گفت : مراسم اربعین حسینی حرکتی است که جلوه ای بی نظیر از محبت، انسانیت و همبستگی همه آزادگان جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا رشیدیان طی دیدار با نصیف جاسم الخطابی افزود: در سالهای اخیر نه تنها مسلمانان بلکه اهل کتاب هم در این راهپیمایی حضور می یابند زیرا ارزش های اسلام راستین فراتر از مرزهای نژادی، قومی و حتی مذهبی و دینی است که راه خود را برای معرفی اسلام ناب پیدا می کند ودر این مسیر مردم به صورت عملی محبت، دوستی و ایثار را به تصویر می کشند.

وی عنوان کرد: باید از این فرصت و ظرفیت عظیم برای معرفی اسلام راستین و گسترش محبت و صلح و گفت و گوی بین مردم از هر نژاد و قوم و مذهب در دنیا بهره ببریم.

وی با قدردانی از دولت عراق برای میزبانی بیش از 60 هزار زائر ایرانی گفت: در این میان انتظار ملت ایران وعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برای حضور در مراسم اربعین حسینی بیش از این تعداد و رقم هاست.

وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی های دو دولت پس از اتمام مراسم اربعین و ماه صفر این امکان فراهم شود که زائران ایرانی به روال عادی توفیق زیارت عتبات عالیات را بیابند.

وی با تاکید بر اینکه دوملت دارای ریشه ها و فرهنگ مشترک هستند، گفت: از این رو دشمنان که از اتحاد و انسجام دو ملت و کشور هراس دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین جلوه ای بی نظیر ازمحبت، برادری و انسانیت است

مراسم اربعین جلوه ای بی نظیر ازمحبت، برادری و انسانیت است