موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-27سياسي

«سادیر جباراف» وعده انتخابات پارلمانی عادلانه داد


رییس جمهور قرقیزستان وعده داد مقامات و افرادی که در روند برگزاری انتخابات پارلمانی دخالت کرده و اخلال نمایند، مجازات خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان در رابطه با انتخابات پارلمانی آتی تاکید کرد: هر یک از نهادهای دولتی مربوطه ملزم به سختگیری برای اطمینان حاصل کردن از شفافیت و باز بودن روند انتخابات خواهند شد.

 رییس جمهور خاطر نشان کرد: در صورت دخالت در روند انتخابات،  بلافاصله علیه کارمندان دولت شدیدترین اقدامات انجام می شود.

شایان ذکر است که امسال انتخابات پارلمانی جمهوری قرقیزستان با قوانین جدید برگزار می شود تا مانع  خرید و فروش رای ها باشد.

 برخلاف انتخابات قبلی که رای دهندگان فقط به حزب رأی می دادند در انتخابات آینده، رأی دهندگان نه تنها به حزب بلکه به طور جداگانه به نامزد خاصی از آن رای خواهند داد.

جبارف افزود: همه شرایط به گونه ای ایجاد شده است که تنها کسانی که توسط مردم انتخاب می شوند به پارلمان جدید می آیند.

یاد آوری می شود که مجمع جدید پارلمان متشکل از 90 نماینده خواهد بود و از آنها  54 نفر بر اساس لیست احزاب و 36 نفر از حوزه های تک نمایندگی انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سادیر جباراف» وعده انتخابات پارلمانی عادلانه داد

«سادیر جباراف» وعده انتخابات پارلمانی عادلانه داد