مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-27سياسي

تقدیر از 300 موکب دار عراقی با هدایای فرهنگی و سوغات ایرانی


طرح تکریم موکب داران عراقی یکی از برنامه های کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین است و 300هدیه در اربعین امسال تقدیم موک بداران شد.

- طرح تکریم موکب داران عراقی یکی از برنامه های کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین است و 300هدیه در اربعین امسال تقدیم موک بداران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، هیات های ایرانی با حضور در مواکب و تقدیم هدیه به خادمان زوار حسینی، مراتب تقدیر و تشکر جمهوری اسلامی ایران را از موکبداران عراقی مستقر در مسیر پیاده روی اربعین حسینی ، ابراز می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه مردم مهمان نواز عراق به عنوان میزبانان زوار سیدالشهداء (ع) از این برنامه با روی گشاده استقبال می کنند، گفت: مقام معظم رهبری از سال 1394 که حضور ایرانیان در مراسم راهپیمایی اربعین به شکل ویژه ای رقم خورد، همواره نسبت به تکریم عراقی ها به عنوان میزبانان مراسم راهپیمایی اربعین تأکید داشتند.

احمدی خاطرنشان کرد: ایده و طرح تکریم از مواکب عراقی نیز از همان سال که معظم له فرمودند در کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 300 موکب دار عراقی با هدایای فرهنگی و سوغات ایرانی

تقدیر از 300 موکب دار عراقی با هدایای فرهنگی و سوغات ایرانی