مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-27اجتماعي

حضور پاکبانان تهران در نجف و کربلا


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از استقرار 100 پاکبان در نجف و 180 پاکبان در کربلا در ارتباط با رفت و روب معابر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، صدر الدین علیپور، مدیر عامل سازمان پسماند اظهار کرد: شهرداری تهران طبق روال سال های گذشته، بخشی از خدمات شهری اربعین حسینی(ع) را با در نظر گرفتن و رعایت پروتکل های بهداشتی برعهده گرفت که البته امسال پاندمی کرونا، سبب ایجاد تغییراتی در نحوه خدمت رسانی از جمله کاهش نیروهای اعزامی به عراق و شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین شده است.

علیپور درباره خدمات ارائه شده در شهر نجف گفت: 100 پاکبان در نجف اشرف مستقر و به دو گروه تقسیم شده و برای انجام مسئولیت در دو شیفت 8 ساعته خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با عوامل اجرایی و مسئولین مناطق برای تبادل نظر وهماهنگی بیشتر برای انجام مطوب فعالیتها تصریح کرد: پزشکان شهر سالم برای معاینه و رسیدگی به وضعیت سلامتی پرسنل شهرداری همچنین نمایندگان بازرسی، حراست و آتش نشانی طبق شرح وظایف، خدمت رسانی به زایران را به نحو مطلوب ارائه می دهند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از جانب رییس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف گفت: با توجه به شرایط پاندمی کرونا محل استقرار نیروهای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پاکبانان تهران در نجف و کربلا

حضور پاکبانان تهران در نجف و کربلا