مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-27سياسي

توصیه امام جمعه زنجان برای حفظ سلامت مردم در مراسم اربعین حسینی


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: زیارت اربعین از راه دور نیز امکان پذیر است و همه وظیفه دارند دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: زیارت اربعین از راه دور نیز امکان پذیر است و همه وظیفه دارند دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

آیت الله علی خاتمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توصیه می کنم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا برای همه لازم الاجرا است، هر کسی علاقه مند و ولایت مدار است باید طبق تأکید ایشان که فرمودند من هم دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت می کنم ، وظیفه خود در خصوص رعایت دستورالعمل ها را انجام دهد.

وی عنوان کرد: ممکن است یک فردی بگوید من حاضرم جان خود را در راه سیدالشهدا (ع) فدا کنم و این موضوع امری شخصی است اما اگر کسی باعث شود بیماری تشدید شود و دیگران به ویروس آلوده شوند، شرعاً مسئول است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تأکید کرد: چنانچه مقررات و ضوابط کرونا در کشور و استان را رعایت کنیم به وظیفه دینی و اجتماعی خود عمل کرده ایم.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: زیارت اربعین اباعبدالله الحسین (ع) از راه دور نیز میسر است و افراد می توانند در خانه زیارت اربعین را بخوانند و برای از بین رفتن این ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه امام جمعه زنجان برای حفظ سلامت مردم در مراسم اربعین حسینی

توصیه امام جمعه زنجان برای حفظ سلامت مردم در مراسم اربعین حسینی