مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-27سياسي

سیر تکاملی قیام امام حسین(ع) در اربعین به اتمام رسیده است


کارشناس مذهبی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به رمز و راز عدد 40 در قانون الهی، گفت: در آیات و روایات هرجا عدد 40 به کار رفته است برای اکمال بوده است و قیام و نهضت اباعبدالله(ع) نیز برای جهانی شدن نیاز به اکمال داشت بنابراین اربعین امام حسین علیه السلام .

- سیر تکاملی قیام امام حسین(ع) در اربعین به اتمام رسیده است ایسنا/قم کارشناس مذهبی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به رمز و راز عدد 40 در قانون الهی، گفت: در آیات و روایات هرجا عدد 40 به کار رفته است برای اکمال بوده است و قیام و نهضت اباعبدالله(ع) نیز برای جهانی شدن نیاز به اکمال داشت بنابراین اربعین امام حسین علیه السلام روزی است که سیر تکاملی این قیام به اتمام رسید.

حجت الاسلام علیرضا صادقی واعظ در سخنرانی شب اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه هر پیامبری با معجزه ای مبعوث شد، اظهار کرد: مهمترین و اصلی ترین معجزه پیامبر اسلام(ص) قرآن کریم است که هم کتاب هدایت است و هم کسی نمی تواند مثل آن را بیاورد.

وی گفت: یکی از نکات مهمی که در قرآن وجود دارد صحبت از علوم مختلفی است که در آن روز به عنوان علم مطرح نبوده و بعد از قرن ها بشر به آن دست پیدا کرده و یکی از علومی که در قرآن کریم مطرح شده علم ریاضی و اعداد و آثاری است که هر یک از اعداد بر روی زندگی انسان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تکاملی قیام امام حسین(ع) در اربعین به اتمام رسیده است

سیر تکاملی قیام امام حسین(ع) در اربعین به اتمام رسیده است