مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-27سياسي

امروزه بازخوانی قیام کربلا بیش از هرزمان دیگری ضروری است


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی اربعین تجلی عزت و ارادت مسلمانان به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی اربعین تجلی عزت و ارادت مسلمانان به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان است.

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت وگو با ایسنا افزود: راهپیمایی اربعین تجلی عزت و ارادت مسلمانان به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان است هرچند دوسال است ملت ایران از این پیاده رویی محروم هستند اما در این شرایط باید به صورت معنوی از فضایل این روز و این حرکت بهره مند شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند اسلام اصیل را با تخریب باورها و اعتقادات مسلمانان از بین ببرند، تصریح کرد: برپایی مراسمات اربعین، تشریح قیام عاشورا و هدف اصلی قیام امام امام حسین ، بازخوانی قیام کربلا و رسالت این قیام بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

حجت الاسلام دیرباز اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه حضور پرشور جوانان در عزاداری ها به ویژه در مراسم اربعین نشانه ناکام ماندن توطئه دشمنان است که باید از این فرصت در جهت آشنا کردن نوجوانان وجوانان با اهل بیت بهره گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه بازخوانی قیام کربلا بیش از هرزمان دیگری ضروری است

امروزه بازخوانی قیام کربلا بیش از هرزمان دیگری ضروری است