مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-27ورزشي

تاریخ سازی رکاب زنانمان ادامه دارد


دوچرخه سواری کرمانشاه در ادامه روزهای خوبش، این بار با نایب قهرمانی در رقابت های کشوری پیست به تاریخ سازی رسیده، موضوعی که رییس هیات استان آن را ادامه دار و یک نقطه شروع برای تاریخ سازی های بعدی می داند.

- ایسنا/کرمانشاه دوچرخه سواری کرمانشاه در ادامه روزهای خوبش، این بار با نایب قهرمانی در رقابت های کشوری پیست به تاریخ سازی رسیده، موضوعی که رییس هیات استان آن را ادامه دار و یک نقطه شروع برای تاریخ سازی های بعدی می داند.

  ایوب محمودی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به درخشش دوچرخه سواران کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور، اظهارکرد: در این رقابت ها برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری کرمانشاه، رکابزنان جوان استان روی سکو رفتند و نایب قهرمان ایران شدند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها تیم اعزامی کرمانشاه جمعا هفت مدال رنگارنگ گرفته که علیرضا شیری از رکابزنان شاخص کرمانشاه به تنهایی چهار مدال آن را شامل دو مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرد و از این جهت عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات را نیز بدست آورد.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه این موفقیت را نقطه ای برای آغاز تاریخ سازی ها در دوچرخه سواری کرمانشاه دانست و گفت: طی مدت یکسال گذشته شاهد جهشی جدی در این رشته در استان بوده ایم و ورزشکارانمان در مسابقات مختلف با دست خالی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی رکاب زنانمان ادامه دارد

تاریخ سازی رکاب زنانمان ادامه دارد